svētdiena, 2010. gada 3. oktobris

realitātes šovs: cik ilgi Marta izvilks... :D

Tā, mīlīš, es esmu nobriedusi kaut kam jaunam un dižam.
So, kā jūs, droši vien, zinat man ir dīvaini (lai vairāk nebūtu jāsaka) mācīšanās un gulētiešanas paradumi. Tas izpaužās tā, ka mācos es tikai to ko es gribu, un gulēt es arī eju cik vēlu gribu.
Šodien man uznāca atklāsme, ka es tak esmu 9tajā klasē, un nav galīg riktīg ka es šitā dar, jā 8D
soooo, es sev esmu nospraudusi mērķi: divas nedēļas izpildīt visus mājasdarbus un iet gulēt ne vēlāk kā 00:00. Priekš manis tā ir tipa neiespējamā misija, so, es prognozēju, ka izvilkšu dienas.. nūūū, teiksim četras (tik daudz es pateicu, lai sevi galīgi nenoliktu :D)
Nu jā, sākšu es no rītdienas, un es domāju, ka ne tikai man, bet arī jums būs interesanti pasekot līdzi manām mācībām/mocībām.
Tāā, pulkstenis rāda 23:58 un man ir pēdējais laixx iet gulēt, bb bitchēs :D



*Marta apdomā ko pie velna viņa nupat izdarīja un sāk sevi domās nolamāt*
http://www.youtube.com/watch?v=Tth-8wA3PdY

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru