svētdiena, 2010. gada 31. oktobris

vot šitā

Mīļie cilvēki, dariet, lūdzu, to, kas jums patīk. Neapgrūtiniet sevi ar lietām, kas jūs nomāc, vai traucē izbaudīt dzīvi. Esiet laimīgi!

Tagad tik bieži gadās redzēt nelaimīgus cilvēkus.. Man ir žēl skatīties kā viņi dara to, kas tiem nepatīk un paši nemaz neapzinās, ka iedzen sevi depresijā. Mani subjektīvie uzskati ir tādi, ka jādara tas, kas tev patīk un nevajag apgrūtināt sevi ar lietām ko tu nevēlies darīt un kas tev nav vajadzīgas. Piemēram, tev šodien ir lielisks noskaņojums grāmatas lasīšanai, tu sapriecājies, ka tūlīt varēsi atgulties dīvānā un to palasīt, bet tad atceries, ka tev ir vesels kalns negludinātu drēbju, kuras tev principā vajadzētu izgludināt. Ko darīt? - atbilde ir pavisam vienkārša - lasīt grāmatu! Drēbes nekur nepazudīs! Vai arī iedomājies situāciju, tu strādā ļoti labi apmaksātu, taču monotonu un tev nepiemērotu darbu birojā, taču vienu dienu tev piedāvā darbu kur citur - vietā kur ir lielisks kolektīvs un saprotoša vadība, vietā kurā tu kopš bērnības esi vēlējies strādāt, taču tur tu nopelnītu uz pusi mazāk. Ko darīt? es tomēr ieteiktu klausīt savai sirdsbalsij un iet strādāt vietā kurā tu patiešām būtu laimīgs, lai arī tu nopelnītu daudz mazāk. Vēl ir gadījies redzēt daudzus tādus cilvēkus, kas sen vairs nav laimīgi kopā, tomēr viņi nespēj izšķirties, jo viņiem ir bail no pārmaiņām, no kaut kā jauna. Es uzskatu, ka ja divi cilvēki nav laimīgi kopā, tad kāda jēga viņiem turpināt mocīt sevi, ja pasaulē ir vēl tik daudz jauku un ,iespējams, viņiem piemērotāku cilvēku ar ko būt kopā. Vai arī pavisam primitīvs piemērs - tev mamma uz galda ir atstājusi supergaršīgu kūciņu. Visvairāk par visu tu vēlētos to apēst, taču tu ļoti labi apzinies, ka tieši šonedēļ gribēji uzsākt diētu. Ko darīt? - Beigt mocīt sevi un iet apēst to nolāpīto kūciņu. :D Tikai ar vienu noteikumu, ka pēc tam nejutīsies vainīgs un nešaustīsi sevi par to, ka tu tagad noteikti kļūsi vēl resnāks.

Stop! Tas ko es gribēju pateikt, pilnīgi noteikti nav tas, ka tagad vajag darīt tikai to, ko tu gribi - neiet uz darbu/skolu, visu dienu slaistīties pa mājām neko nedarot. Es vienkārši saku, ka pa laikam vajag apstāties un uzdot sev jautājumu - vai es esmu laimīgs? Un ja atbilde ir nē, tad mēģināt saprast, kas tevi nomāc un darīt ko lietas labā. Dažreiz nemaz nevajag tik daudz, piemēram, man šobrīd ir vesels kalns neizpildītu mājasdarbu, bet es ļoti vēlējos uzrakstīt šo savā blogā, to es arī izdarīju un jūtos tiešām nedaudz priecīgāka ^^

happy song is happy


un tagad, atvainojiet mani - iešu uzēst kūciņu 8D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru