pirmdiena, 2010. gada 15. novembris

divi tūkstoši pieci/ divi tūkstoši seši

2005/2006. Iespējams, divi mani mīļākie gadi.
Tātad...
Gadi: 10/11
Izskats: Diezgan jocīgs. Es biju augumā maziņa, ar milzīgām brūnām acīm un izteiktām uzacīm (lai nebūtu jāsaka vairāk :D). Matu krāsa figurēja no brūniem ar blondām šķipsnām, brūniem ar rozā šķipsnām līdz tumši sarkaniem. Mugurā vilku tikai bikses, svārkus vilkt atteicos kategoriski. Tāpat jeb ko, kas bija rozā krāsā. Īpaši iecienīts bija krekliņš ar uzrakstu F**ck yourself un uzzīmētu dakšiņu blakus, you know, like, fork yourself :D
Hobiji: Patika zīmēt, zīmēju ļoooti daudz, līdz pieteicos mākslas skolā, kur vajadzēja zīmēt piespiedu kārtā un tas manī iedzina riebumu, tāpēc vēl kādu gadu pēc tam nezīmēju :D
Vēl gāju folkloras pulciņā, rīktīgi patika, atceros, ka mēs viskkādās ekskursijās braucām.
Un jā, vēl jau stāstnieki... Stāstīju daudz, ar prieku, tas sanāca dabiski tapēc visur dabūju pirmās vietas. (vēl joprojām man uz ielas ik pa laikam pienāk klāt kāda omīte un kko prasa par stāstniekiem 0_o)
Citi fakti: Secināju, ka raksturā biju gandrīz tāda pati. Reti kad laidu kādu sev klāt, nepatika viltus draudzība n`stuff tāpēc draudzenes bija tikai divas.
Šis 10/11 gadnieku laiks ir izslavēts ar mūžīgo strīdēšanos, scēnu taisīšanu un apvainošanos uz draudzenēm, taču es vienmēr centos izvairīties no strīdiem, reti kad apvainojos, biju baigais diplomāts, haha :D
un jā, mana mīļākā dziesma bija 50cent - candyshop, un es tiešām domāju, ka tur iet runa par konfektēm, haha

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru