pirmdiena, 2010. gada 22. novembris

schizoschizoschizoschizo

ar mani nekad jau īsti riktīgi nav bijis, bet paliek ar vien trakāk. :D
yeyeyeyeye, es apskatījos 09/10tā gada 9tās klases algebras eksāmenu un sāku vājprātīgi smieties, jo es pilnīgi neko nesapratu. hahaha
man kājās ir tās milzīgās suņu čības, kādas bija modē 90`tajos. baigi ērtas. man patīk. mamma tā dīvaini skatījās uz mani, kad es teicu, ka man tādas vajag, bet tomēr neko neteica un nopirka.
PALDIES MAMMŪŪ,tu esi jauka.
vēl, es šodien saplēsu savu lampu (man viņa īpaši nepatika) bet tētis viņu salaboja un teica, lai vairāk neskrienu ar galvu lampā. :( mēģināšu klausīt viņa padomam.

Uh eah uh ah ah ting tang walla walla bing bang

rīt ir divas matemātikas. FML. man paliek slikti domājot par viņām. Berķe, tu mani neiepriecini ar savām izteismītēm un nevienādībiņām un citiem motherfuckeriem!!!
kas vēl tāds jauks izņemot Tīnu Tērneri manās austiņās?
es vairs nezinu ko te tādu uzrakstīt. yaaaaaaaaawwwnn. man nāk miegs laikam beidzot. |HA HA, tiem kuri teica, ka es aizmigšu jau otrajā stundā!| es turējos ka vīrs.
un vispār, es grib Ziemssvētks! + tās brīvdienas nāk komplektā ar viņiem.

So 1, 2, 3, take my hand and come with me
because you look so fine
and i really wanna make you mine.

(paldies tam idiotam, kas man šito pielipināja, es jūtos bezgala pateicīga. :D :*)



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru