ceturtdiena, 2010. gada 30. decembris

Kā jauno gadu sagaidīsi, tā visu nākošo pavadīsi

Gosh, es ceru, ka nē. Negribētos visu 2011to pavadīt sēžot mājās, ēdot junkfood un skatoties tizlas komēdijas, jo tas ir tieši tas, ko es rīt domāju darīt.


Šodien man bija tik nereāli slikta oma, ka lai man nenāktu viskkādas stulbas domas galvā, es ņēmu un kārtoju istabu. <--- tas jau par kko liecina. (giggle) un beigās sanāca tīri labi - sliktās domas novirzītas un istaba sakārtota līdz perfekšenam. :D (y)


ā, un vēl es no rīta biju pie omes. (jā, man četri dienā ir rīts) bija baigi forši, ome mani, kā parasti, mēģināja piebarot, bet es kkā neļāvu viņai šoreiz to darīt. :D un jā, viņas kaķene beeeeidzot atļāva man viņu paglaudīt, un pat klēpī man ielīda. :D negaidīta laipnība no viņas puses.


man bija pārāk smuka seja, jo nesen tik piecēlusies biju, bet pofig. galvenais te ir kaķis. c:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru