piektdiena, 2010. gada 3. decembris

yeyeye

es i beidzot slims, yo
un tieš tad, kad es i slims, tad man tiek ierobežot piekļuv internetam. HOW NICE IS THAT.
tas nozīmē, ka es visas brīvdienas pavadīšu guļot/sēžot un bezmērķīgi skatoties griestos. Jo - jā, es esmu tā jaunā paaudze, kura bez interneta, sēžot mājās, neprot izklaidēties. (dirty mind is dirty)
jā, tāpēc jūs varēt būt tik mīļ un atsūtīt man da#uja (sorry, guys. tas vārds tur vienkārši iederējās :D) īsziņs uz šito numur 2 7 1 8 9 5 3 2. jūs varat man pastāstīt, kā jūs kaķis piečurāja jūsu kurpes, vai par to kā jums neveicās mīlestībā, vai galu galā jūs var izgāzt savs dusms uz mani ( tas izklausās pavisam vilinoš, va ne, va ne? ) jā, tas laikam bij viss ko es gribēj teikt.
oh, yes.. I feel like a pedophile now. ;D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru