trešdiena, 2011. gada 30. marts

PAULA!!!

Labvakar, Paula. Tu gribeji, lai es šeit uzrakstu kaut ko. Tad nu es rakstīšu.
Man ir nereāli karsti šobrīd. Bet man mugurā ir džemperis, kuru ir grūti novilkt. Turklāt, ja es viņu vilkšu nost, izjuks mana skaistā frizūra, kuru taisot, es patērēju veslas 30 sekundes no sava dārgā laika. Tieši tāpēc, es turpinu sēdēt savā supersexy krēslā un domāt par to, ka man ir karsti. ^^
Bet rīt ir ceturtdiena. Man patīk ceturtdienas! Jā, to lkm visi jau zina, bet es, drošības pēc, atkārtošu to vēlreiz. Un vēlreiz - MAN PATĪK CETURTDIENAS.
Bet, heeeey, es šodien gandrīz izpildīju visus mājasdarbus!!!! Tāda dīvaina sajūta. Padarīta darba sajūta. Tāda man nebija apciemojusi jau... Ē.. Nu labi, mainām tēmu.
Man vēl joprojām ir karsti. Seriously. |( Tgd visiem mājās auksti, a man karsti. Es kruta.
Ē. Un tas ir arī viss. Lai būtu vismaz kcik jēdzīgs ieraxc, es pielikšu kkādas bildes klāt. (waaasntme)

Nu labi, vienu bildi. Pārējās, laikam, nevar rādīt tomēr. Zini kā, dzīvot gribās vēl tomēr.

1 komentārs: