sestdiena, 2010. gada 25. decembris

Ziemassvētki sabraukuši

kaimiņam suni.

yo.
šitais te tagad ir brīdinājums, ka sekojošais teksts būs ļoti nesakarīgs un kā parasti - jūsu laiku tērējošs. feel free not to read this crap.


so, kā pagāja jūsu Ziemassvētki? manējie bija sūdīgi, thanks for asking :)))
un jā -



es tiešām šobrīd nevaru aiziet gulēt ātrāk par trijiem vai četriem. man bail domāt ko es darīšu skolas laikā ;D

ārā atkal snieg o_o man principā sniegs patīk, bet ir grūti kkur pārvietoties sniega laikā ;D it sevišķi traki ir braukt ar mammu mašīnā, jo, you know, viņa īsti nemāk braukt :DD un jā, man tik nereāli visi zābaki slīd, it sevišķi uggi :D no sākuma bija jautri paslidināties, bet tagad jau tā sāk kļūt par problēmu.

es šobrīd ēdu kaut kādas supernegaršīgas končas, just because. man nemaz negribās ēst, bet man nav ko darīt DDD: es varētu palasīt grāmatu. man tieši viena šobrīd stāv uz galda, bet viņa ir tik ne-e-e-e-reāli stulba un perversa. :D ok, var grāmatā būt kkādas erotiskas daļas, bet cmooooon, ja visa grāmata sastāv no tādām, tas sāk palikt apnicīgi ;D pats labākais ir tas, ka tas ir kkāds pusaudžu romāns un man viņu iedeva mamma :dd auč

man ir seksīgas austiņas. i mean it. kristaps man viņas uzdāvināja un man viņas patiešām patīk c: viņas ir ar kkādiem grafittī zīmējumiem, kā jau ghetto pacanam pienākas, yo

jautājums. kāds vispār lasa tos Zsvētku apsveikumus? vienkārši, cmooon, katru gadu vieni un tie paši neinteresantie pantiņi ar neskaitāmiem eglīšu, rūķīšu un sniegavīriņu smaidiņiem galā. mani kaitina tas, ka es gaidu kkādu svarīgu vēstuli, refrešoju lapu, redzu - o, vēstule ^^ - a tas izrādās kārtējais Ziemassvētku apsveikums |( mby es vnk esmu nepateicīga maita. :? arī var būt.

uu jā, man fonā skan enrike iglesiassss, mm. man tā dziesma jau sāk nepatikt, bet vienalga, mmmmmm. ā, un es speciāli priekš daža laba atradu enriki ar viņa sešpaku. es zinu ka kāds to ļoti novērtēs, yes. c:



rīt vajadzētu kko jēdzīgu padarīt beidzot. man bija baigie plāni, bet viss kkā pēdējā brīdī izmainījās tā, ka man rīt nav ko darīt. es pat nevaru iedomāties, ko vispār šitādā laikā varētu darīt? ok, tie kuri māk slēpot, vai snovot - tie prom uz kalnu, tie kam ir kkādi treniņi - uz treniņiem, tie kuriem ir aktīva sabiedriskā dzīve arī atradīs ko darīt
un ko dzert, bet ko lai dara tādi kā es? oh, jeez, es jūtos ļoti pensionāriska. varbūt vajadzētu sākt apmeklēt kādu senioru balli? atradīšu sabiedrotos mošk.
+ ārā ir tik fuckin auksti. man vajadzētu sākt vilkt cepuri, bet no otras puses - NEVER. man nepatīk cepures, nonono.


drīz būs jaunais gads. vajadzētu iet kkur svinēt. es principā varētu iet pie kristapa, bet man bail no viņa čomiem, viņi visi ir tik veci. :ddd otra alternatīva ir svinēt kopā ar omēm un dzert bērnu šampi. neizklausās pārāk vilinoši, vai ne?

ir 3:04 un es sāku apsvērt domu iet gulēt. *yawn* visa šitā rakstīšana man uzdzina miegu. negribās domāt, kā jums būs visu šito lasot. giggggllle

c`ya later, sweeties. c:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru