pirmdiena, 2011. gada 24. janvāris

Оппа оппапа отдыхаем хорошо.

es dzeru ūdeni. ūdeni dzeru es. dzeru es ūdeni. es ūdeni dzeru. tev garšo ūdens? man garšo ūdens. tev patīk pirmdienas? man nepatīk pirmdienas. man nepatīk arī otrdienas un arī mājturība. un arī algebra, ģeometrija, fizika, ķīmija, sports un vēsture. man nepatīk bruno marss, bet man viņš te tagad skan. man nepatīk, ja man skan kaut kas tāds, kas man nepatīk. man patīk pedolāči. man patīk skaitļi 69 un 19 un vēl arī 195. bet tas jau visiem ir zināms. man patīk zīmēt vizuālajā mākslā, jo vizuālajā mākslā ir jāzīmē.

man patīk fotografēt fotogrāfijas ar telefonu garajā starpbrīdī, angļu valodas kabinetā. un vēl man patīk uzlikt mozaiku uz sejas.

vēl man patīk nobraukt ar riteni gar muguru, vai arī ar muguru gar riteni. neesmu pārliecināta.

patīk ieskriet arī skapī. patīk ieskriet skapī vairākas reizies pēc kārtas, jo man nepatīk taisīt ciet skapja durvis.
bet tas tik tā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru