pirmdiena, 2011. gada 31. janvāris

:)

heyheyhey
kā jums visiem iet? neesat kkādu gripu dabūjuši or something? :DD nu labi, jūs man tpt nevarat atbildēt, bet es vnk gribēju būt pieklājīga & apjautāties cc:
es šodien nebiju skolā, haha, jā. un principā tikai tāpēc, ka balss bija ciet un jā, baigi forši :D ir īstenībā vēl tik agrs, nuuu, gandrīz trīs, bet whatever, es jau esmu paspējusi izdarīt viskkādas krutas lietas, piemēram, apēst da#uja apelsīniņus un mizas salikt krūzē, haha, es esmu tik šmucīga :( bet smuki izskatās :D

tad es izlasīju kādus četrus pusaudžu žurnālus un nošausminājos par to kādus mēslus viņi tur raksta (jā, es šausminājos un turpināju lasīt ;DD)
un pats galvenais uzzīmēju sev uz vēdera sešpaku ATKAL, un papriecājos par sevi ATKAL ;DDD and why not? :DD haha



yesss, yesss, martai patīk cacoties :*
un paralēli tam visam, visu laiku klausījos priecīgas dziesmiņas cc: un tagad ir tikai trīs, euuuu. es vēl varētu paspēt izpildīt kādu md, ja gribētu. JA gribētu :D

+ es ATVAINOJOS, ja kāds šajās bildēs saskata kko perversu vai man kājās ir pārāk īsi šorti, vai arī nedod Dievs kāds ieraudzīja pliku vēderu :)))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru