svētdiena, 2011. gada 20. februāris

fuckit

Rīt atkal pirmdiena. Tas mani galīgi neiepriecina. Neiepriecina mani arī tā čupa ar vēstures grāmatām, kas man stāv uz galda un neizpildītie mājasdarbi. Bet jā, fuck it. Šodien man slinkums. Tieši tāpat kā visas pārējās dienas, hmzz. Whaaaatever.
Bet jā, mums bija prodžektweeks, kas bija pilnīgi awesome, jo varēja diezgan oficiāli laist haļavu, ko mēs arī darījām, jā :D

Betbet, tgd atkal būs jāmācās un jāpilda mājasdarbiņi un vēl viskkādas muļčībiņas, kas nav forši. Damn, nebūtu man devītā klase, vsp neiespringtu uz mācībām, bet tā kā es esmu uz nesekmības robežas matemātikā un man nav nekādas sajēgas, kas notiek vēsturē, tad mošk vajadzētu arī kko pamācīties. Jā. Bet ne šodien. ;D Šodien es turpināšu klausīties savas krutās dziesmiņas un izlikties, ka man rīt nebūs baigie sūdi skolā. Kā parasti :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru